Niedziela, 24 Marzec 2019 r. ,
Imieniny: Gabriela, Marka
Procinema

Puste lajki na Facebooku



Każdy specjalista od Social Media zawsze będzie podkreślał, jak ważna jest duża ilość tak zwanych lajków na profilach firm, czyli polubień ze strony użytkowników portalu. Są one bardzo ważne szczególnie na początku, kiedy każde 100 lub 200 polubień oznacza istotną zmianę w postrzeganiu profilu. Efektem tego faktu jest powiększenie tak zwanego zasięgu danego profilu, czyli ilości osób, do których potencjalnie może dotrzeć każda treść publikowana na profilu, jak również ilość osób i kręgów, do których w ogóle dociera wiedza o istnieniu danej firmy czy produktu. Problemem w ostatnich latach stały się jednak tak zwane puste lajki.

Puste polubienia
Puste polubienia to fenomen, który powoduje poważne zamieszanie w ostatnim czasie zawłaszcza na profilach, które w szybkim tempie zyskały sobie dużą ilość użytkowników je lubiących. Skąd się one wzięły? Jeśli ich źródłem są po prostu osoby, które polubiły serwis ze względu na zawarte w nim treści i możliwości, które daje polubienie profilu, wszystko jest w porządku. 
Jeśli jednak ktoś skorzystał ze specjalnych reklam Facebooka, może się tutaj pojawić problem. Dlaczego? Ponieważ takie reklamy wyłapywane są przez boty z krajów rozwijających, które lajkują różne strony za pieniądze i w ogóle nie zajmują się ich zawartością. 
Żeby ich proceder nie został wykryty, polubienia są rozsyłane na chybił trafił także do serwisów, które nie kupowały polubień w farmach lajków, ale po prostu reklamowały się na Facebooku. Nagromadzenie dużej ilości takich polubień jest niebezpieczne. Puste lajki powodują bowiem utrudnienia w działaniu strony serwisu.

Liczy się aktywność
Ogromnie istotna na Facebooku jest aktywność osób, które lajkują materiały na profilach. Jest to element, o którym nie wiedzą osoby czasami po prostu kupujące puste lajki z nieznanych źródeł. Zwiększenie ilości osób lubiących dany serwis na portalu społecznościowym nie ma większego sensu, jeśli te osoby są nieaktywne. 
Taki sposób promocji do niczego nie prowadzi, a nawet każe się gościowi zastanowić, czemu 10.000 osób lubi profil, ale nikt nic nie pisze? Realną wiarygodność budują tylko lajki, za którymi idzie realna interakcja i nie chodzi tylko o to, że taka interakcja to korzyść sama w sobie, ale raczej o to, że brak interakcji jest szkodliwy.

Dodatkowe informacje o wadze ilości lajków na stronie http://buyfans.pl/ .

Dziś telewizory plazmowe są popularnym towarem i używane przez miliony ludzi na całym świecie. Jednak niewiele wiadomo na temat historii telewizorów plazmowych. Wszystko zaczęło się od pomysłu węgierskiego naukowca Kálmána Tihanyi, inżyniera, który wcześniej zaprojektował...
Telewizja ma długą i ciekawą historię. Była poddawana wielu sukcesywnym zmianom, by stać się jednym z głównych źródeł rozrywki, jakie znamy w dzisiejszej postaci. Nie ma jednego nazwiska, które tak rewolucyjnie przyczyniło się do stworzenia mediów telewizyjnych. Telewizja bowiem to...
Choć propozycje kanałów telewizyjnych są obecnie bardzo rozbudowane, to jednak, jak wskazują statystyki, Polacy przepadają za serialami. To przeróżne sitcomy, polskie i zagraniczne. Są seriale o tematyce obyczajowej, dotykającej naszej codzienności, opowiadające historię rodzin, grupy...



Kamera samochodowa jest obecnie bardzo...

Coraz częściej w świecie biznesu spotyka się, że firmy tworzą filmy....

Gdy do Polski dotarła w tym roku mocna zima, wielu z nas wreszcie poczuło potrzebę zakupu czapki. Czapki, która...

Copyright © by www.procinema.pl